Propaganda, Publicidade PPC
Que é CTR en "Yandex. Directa"? Índice CTR CTR
Din que a publicidade - é un negocio moi lucrativo. Con todo, moitos principiantes pode argumentar con iso. Seus orzamentos de publicidade están derretendo ante os nosos ollos, esbarrar nunha figura estraña: CTR. Acontece que o factor máis importante incluído no algoritmo de cálculo do CPC. Imos tentar entender o que o CTR "Yandex. Direkt" e como facer amizade con el. A cuestión, segundo especialistas, global. Comprender este factor vai gardar unha chea de diñeiro nunha campaña de publicidade e máis diñeiro.
Algunhas palabras sobre "Yandex. Direkt"
Internet - é a plataforma máis popular para facer propaganda do seu produto ou servizo. El emprega unha variedade de empresas, cuxas actividades se limitan á organización da interacción entre os que queren informarse sobre e webmasters, que son as persoas que fornecen o seu propio sitio web para anuncios.
As maiores oportunidades neste negocio nos buscadores. Estas son as empresas que se dedican á creación de software especializado. Está constantemente enfrontando-los cando se mira para calquera información.
"Yandex. Directa" é unha das empresas de publicidade máis populares en Internet de lingua rusa. É organizado con base da empresa que creou o motor de busca de mesmo nome. "Yandex. Directa" ofrece aos anunciantes e propietarios de sitios (webmasters). Primeiro gastar diñeiro en algo se daren a coñecer, esta última recibe unha pequena porción deles para fornecer os seus propios sitios.
Servis, conexión entre si, por suposto, goberna o proceso. Debe constantemente manter un equilibrio entre o anuncio e fai clic sobre el. Se non, vai continuar e os anunciantes e webmasters. E os visitantes senten que os seus servizos non son cualitativos suficiente e ir a outro buscador. Internet - unha área moi competitiva. Agora que entende o que o tema para debate é declarada, pode ir ao cerne da cuestión. Entón, cal é o CTR "Yandex. Directa"?
regras
Debe ser entendido que as persoas involucradas en publicidade, moito. Falan os mesmos frases clave, polo tanto, a competencia entre si. E como árbitro actúa "Yandex. Directo". Educación, organizada pola empresa, dá unha información sobre el, pero non o suficiente.
O obxectivo do "Yandex" - activos rendibles. Crea regras que permiten a cada anunciante a tomar, na medida do posible. Por exemplo, o prezo de un click en "Yandex. Directa" pode diferir anuncios similares. "Árbitro" non está mirando para o que está disposto a pagar, e unha revisión do consumidor. É máis importante para as persoas que cruzan o anuncio.
Se entender este punto, a continuación, descubrir o que a CTR na "Yandex. Direkt" e como iso afecta o orzamento, será máis fácil. Unha vez máis, a empresa non importa canto diñeiro está disposto a darlle, os anuncios son creados feo ou non o interese público. Preténdese obter de cada un pouco máis, no sentido das súas actividades.
Que é CTR en "Yandex. Direkt"
No soporte descrito este concepto é moi accesible. CTR (taxa de click) é un indicador da CTR banner ou publicidade. A fórmula de cálculo inclúe dous indicadores: o número de conversións e impresións. CTR - é privada entre eles. É dicir, para obtelo, ten que click dividido por impresións. Con todo, non todos tan sinxelo.
Primeiro de todo, "Yandex" non inmediatamente considerar esta figura. Ao decidir que anuncios se concentran en primeiro lugar na CTR previsto. E como "Yandex" recibe os datos - ninguén realmente entende. O mesmo soporte técnico explicou que incide sobre o rendemento medio das campañas publicitarias similares, tendo en conta o karma do sitio (se existe).
Real CTR comeza a ser considerada só despois dun certo número de impresións. Por exemplo, eles deben ser en 2016 a ser polo menos 400. O custo por click en "Yandex. Direkt" depende deste indicador. Canto menor, máis caro que vai anuncio.
unidades de publicidade ordenación lóxica
Vexamos un exemplo que demostra como o tipo de CTR - CTR. Ti e eu somos dous do anunciante. Un está disposto a pagar 20 rublos. para cada acción do cliente, a segunda sinto moito por estes fondos. El dixo que o prezo de 10 p.
As súas campañas funcionar durante algún tempo. Como resultado, "Yandex" viu os primeiros cen impresións recibiu 5 click. A súa CTR - 5%. O segundo anunciante pasou a súa campaña moito mellor. El para os mesmos cen impresións recibidas CTR - 15%. Ben feito!
E que, á vez gañou Yandex? Desde o primeiro: 20x5 = 100R. A segunda: 10x15 = 150R. Quen é rendible? Claro a calquera porque os anuncios mostran a mesma cantidade de tempo. Pero cun anunciante máis económico, pero laboriosa, "Yandex" está máis. Entón, cabeza para enganar-se non, dar esta prioridade viciado de traballo. E como un extra - un menor custo por clic.
Ela afecta só o orzamento CTR?
Os anunciantes están constantemente a tentar axustar-se á "Yandex. Directo". Educación para aqueles que desexan iniciar o seu propio negocio está mellorando. Para conseguir un resultado, e non para queimar, ten que estar interesado en novos produtos, estudar a experiencia dos outros. Por exemplo, hai tempo, quedou claro que "Yandex" reaccionou a toda a campaña, e non nun banner separado. Analiza como minuciosamente especialista recollidas palabras clave, como son usados ao crear anuncios.
Ademais, "Yandex" recolle información sobre cada nome de dominio. De ser desfavorable, falamos de 'lugar karma ". Ela afecta os resultados da procura, polo tanto, aumenta o prezo de un clic. Saber concreto, se hai algo negativo sobre o seu sitio web, pode única forma experimental. Ten que crear dous anuncios idénticos, levando a un enderezo diferente. Para o prezo, o servizo proposto vai ver o que tiña mellor actitude.
Como aumentar a CTR?
Especialistas teñen unha morea de opinións sobre este tema. A maioría deles están inclinados a pensar que ten que traballar a través do anuncio. Para comezar a recoller todas as pistas posibles. A súa calidade "Yandex" debe analizar cando comprobar a súa campaña. A mellor as palabras clave, menor o prezo. Este expertos descubriron na práctica.
O segundo posto na mellora da CTR leva o anuncio en si. As palabras clave a ser o título e texto. Debe ser citado cando crear unha campaña. "Yandex" entende este sinal como o desexo de anunciar na aparición exacto da palabra. Isto elimina os extras, impresións non-obxectivo. Polo tanto, non reduce o CTR.
deixe de Palabras
Existe unha función de servizo que permite que non amosar anuncios en determinadas consultas. Son chamados de "palabras de parada". Por exemplo, quere anunciar abrigo. Por suposto, todas as solicitudes con esta palabra debe calcular e adoptar. Cando ten as palabras clave, lea con atención. Non hai certeza de ser un "arenque baixo un abrigo de pel" e moito máis. Tales solicitudes, se eles non están prohibidos, pode reducir a nosa puntuación, udorozhat toda a campaña. É dicir, ao crear a publicidade é máis importante para traballar fóra frases clave.
selección público
Tamén un punto importante. "Yandex" concentrouse en frases clave. Con todo, non todo o mundo que escribe solicitudes teñen o diñeiro ou a capacidade de mercar bens ou servizos orde. Esta parte do público debe ser cortado. Para este local non na idade, localización xeográfica. Non precisa de persoas de Magadan asistir un anuncio para a venda de flores en Yalta? Eles non van gastar un centavo sobre eles, a posibilidade de que estas persoas non teñen. Porque debe volver a ollar atentamente para os que ofrecer os seus servizos. Fai un retrato dun probable comprador para el e guiada. Logo "Yandex" lle dará unha gran CTR, pero a propia campaña - unha renda seria. Boa sorte!
Similar articles
Trending Now